Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

moffe skrev:Hmm...varför inte... tror inte man ser så stor skillnad när de ligger där nere.
Sedan så kan du ju måla dem till samma färg? 8)
True... Och som en arbetskamrat sa så har jag ju redan svart i grillen, "hålen för spolierljus", hållarna för backspeglarna och lite sådant så why not.
Får bli en liten tur till Bilia i eftermiddag igen ;)
Håller med, svarta detaljer finns ju redan på bilen ändå, och blir inte så stor skillnad mot din mörkgrå, och det går ju alltid att lacka om ifall man ångrar sig.... Röstar för! ( Så kan du tala om hur du monterar dem :-) Med minusgrader igaraget och smutsig bil är jag inte så sugen närmsta tiden... fast imorse hade det ju varit bra att ha dem på eftersom jag agerade snöplog hemma i kvarteret :roll: )
Klart på min med, gick utmärkt när jag väl fått bort all snö som var ivägen (och blev riktigt snyggt) även om man inte hade främre parkeringsassist.... Var rädd att det skulle se ut som något saknades, men nope! Helnöjd! Bild får bli imorgon.
Urdålig telefonbild på pisamt smutsig bil i tråkig miljö..... men en bild för att visa listen monterad (med massor av fingeravtryck eftersom det tog tid att få dit den, insåg inte att det var klaris ivägen först)... Ingen parkeringsassistance fram, men (tycker jag) blev snyggt ändå!

Bild

Hjälp! Får felkod P030300 med den enkla[…]

Powershit lådan, läs på förs[…]

När är Huvudcylinder bytt och det lö[…]

Det hade säkert varit smidigt men jag har i[…]