Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

skyrazer skrev:Nu sitter jag med listen i min hand och funderar på monteringen... Är det skruvar som skall till eller vanligt snap-on?

Ps: Var först att köpa listen från Bilia i Sverige ;)
Det är väl inget att "hänga läpp" över :lol:
skyrazer skrev:Ps: Var först att köpa listen från Bilia i Sverige ;)
Alla andra köpare fick rätt mycket andra delar på köpet samtidigt som listen kostar 600k ;-)

/Martin
MartinS skrev:
skyrazer skrev:Ps: Var först att köpa listen från Bilia i Sverige ;)
Alla andra köpare fick rätt mycket andra delar på köpet samtidigt som listen kostar 600k ;-)

/Martin
Det gäller att ha kontakter med vakter och krogpersonal ;-) Landade på 412 riksdaler.
skyrazer skrev:Nu sitter jag med listen i min hand och funderar på monteringen... Är det skruvar som skall till eller vanligt snap-on?

Det är bara att trycka fast den. Jag montera den direkt utanför Volvo när jag fick den :)

Mvh
Per
pergrein skrev:

Det är bara att trycka fast den. Jag montera den direkt utanför Volvo när jag fick den :)

Mvh
Per

Mm, insåg det när jag tittade var den skulle sitta. Sjukt smidigt! Blir en bild när det inte är -200 grader ute och snö över hela bilen ;-)
Jag gillar ju egentligen "clean-look" och är inte nåt större fan av crome, så jag hade bestämt mig redan från början att jag inte skulle ha crome-listen, bara läpparna..........................

Men så kom din bild moffe.... och jag har ju svart bil..... snyggt... så tack för hjälpen att bestämma mig, listen åker nog på idag (beställde ju en för säkerhets skull, i rent spekulationssyfte då jag tänkte att den nog blir lättsåld om jag inte skulle ha den själv) :lol:
Bygga ”busbil”

Det går väl att plocka ut 300hk+ ur en […]

Kollade med multimeter och satte den på 20 v[…]

Idag var tanken att byta olja i bilen vilket int[…]

Gäller det den nuvarande generationen V60 f[…]