kurdsson skrev:Vad är det för stereo du har köpt? Lite sugen byta ja med...Har fått tag i en Begagnad Clarion, den är ifrån 2009 tror jag ville mest komma åt möjligheten att ansluta en externa telefon( läs spotify;) )
//Peter
Moderator: Moderatorer
kurdsson skrev:Vad är det för stereo du har köpt? Lite sugen byta ja med...Har fått tag i en Begagnad Clarion, den är ifrån 2009 tror jag ville mest komma åt möjligheten att ansluta en externa telefon( läs spotify;) )
RonniePersson skrev:Funderar jag med på att byta stereo i min V70 -06:a. Men jag har ju den inbyggda telefonen i min bil, och den vill jag ha kvar. Det verkar ju inte finnas någon ram till stereo så att man även kan ha telefonen kvar. Dessutom skall rattknapparna och telefon mutningen fungera om jag skall byta stereo.Kollat på gromaudio? Det kör jag med i min 2001. Man kopplar in den i cd växlar uttaget. Den har stöd för bland annat usb. Har för mig jag betalade typ 120 € med frakt på eBay för min för ett år sen
Finns det några alternativ? Vill ha något som spelar mp3-filer, helst via usb. Volvo har ju sin jukebox, men det kostar ju ca 7000 kr. Hälften hade varit bra, då hade jag köpt en direkt.
Mvh Ronnie