Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av wissel
Hoppsan jävlar....priset borde väl ligga runt 48-53000 :-
Användarvisningsbild
av wissel
joacimmelin skrev:Jo de har tagit i så de knappt skämdes tror jag...
Det gamla vanlig Handlarsynsättet, " Än är sista idioten inte född" funkar tydligen ännu på 2000 talet.
Det var forna tiders Hästhandlare som började med detta.....:-)
av Hertsh
Utan att veta mer om utrustning körde jag en värdering på bilpriser.se. De rekommenderar ett pris på 38200 vid köp hos handlare. Pruta rejält och kräv särskild garanti för det potentiella problemet med felkoderna!
Användarvisningsbild
av wissel
joacimmelin skrev::-)
De lämnar en månads garanti men jag har inte undersökt vad den garantin innehåller.
Inte ens där gör dom rätt, kolla Konsumentköplagen.....skulle aldrig aldrig nånsin
köpa en bil av sådan handlare........spring spring åt annat håll. Där kommer du bara att bli ledsen....:-)
av llesrof
Men det finns ju minst lika fina bilar med färre fel och till ett lägre pris. Varför inte kolla på en sådan istället?
Användarvisningsbild
av Andreas2012
Även om allt är bytt och allt funkar så är priset på tok åt helvete för högt för så många mil och sådan ålder.

Det är som att dom skulle begära extra för `runda hjul och extra hel vindruta`.....man utgår ju ifrån att allt funkar när man köper en bil.

@Cox , Det gör man ju utan att tänka, &[…]

C30 1.8F - lambdasond - adaption

Vakuumläckor och avgasläcka mellan mot[…]

Startproblem

Japp nytt batteri Skickat från min SM-A556[…]

Hej, Har en XC60 årsmodell 2020 som jag ha[…]