Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gooose
Fjärrkontrollen till värmaren...Då jag inte har Oncall
Backkameran (inga märken i stötfångaren när Frugan kör runt med hästen)
Blåtanden till telefonen... bekvämt

//Gooose
av sorsj
Vill slå ett slag för hastighetsberoende styrservo - en option som inte många verkar bry sig om. Ytterst bekvämt med fingertoppslätt styrning på parkeringsplatsen men ändå bra motstånd i ratten vid hög fart.

Jag är däremot reserverad till treblinken. Det händer faktiskt ibland att man råkar slå till spaken av misstag (eller t.o.m. åt fel håll); måste då vänta ut tre blinkar under full panik innan man kan rätta till. I ren protest väljer jag att inte använda den alls (tycker inte heller att det finns någon situation där just 3 blinkar är idealiskt).
av hamre
sorsj skrev:Vill slå ett slag för hastighetsberoende styrservo - en option som inte många verkar bry sig om. Ytterst bekvämt med fingertoppslätt styrning på parkeringsplatsen men ändå bra motstånd i ratten vid hög fart.

Jag är däremot reserverad till treblinken. Det händer faktiskt ibland att man råkar slå till spaken av misstag (eller t.o.m. åt fel håll); måste då vänta ut tre blinkar under full panik innan man kan rätta till. I ren protest väljer jag att inte använda den alls (tycker inte heller att det finns någon situation där just 3 blinkar är idealiskt).
Om du slår åt fel ål är det väl bara dra den åt andra hållet så byter den utan att vänta 3 blinkningar.

Jag tycker den är underbar när man byter fil eller ska köra om.
av Gilbert
Nu när vintern äntligen kommit så är det helt klart bränslevärmaren och AWD som är helt outstanding. Drag anser jag inte ska vara ett tillbehör det borde vara standardmonterat :)
av PTV
Dörrarna så man kan komma ut så fort som möjligt och kör motorcykel istället.
Haldex gen 4 och Polestar!!!
Felkodläsare: Foxwell NT710

Är det någon med XC60 som testat NT710?[…]

Minirecension av kina DICE

Vem vill köpa kinesiskt skit?

Felet löst, beskrivning i första inl&aum[…]

V90 läggs ner.

På "bygg-sidan" kostar Passat T[…]