- tor 22 nov 2012, 18:29
[img]http//spj4hd.png[/img]
If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986
Håller på just nu och det går ganska bra ändå.
Har ett stort bekymmer dock.
Hittar inte kontaktstycket till vattenpumpen... Någon som kan hjälpa mig lokalisera den enkelt? Ser inget trots bra ljus.
Hittar fasen inte avgasröret heller? Är jag trött eller är det undangömt?
Snälla hjälp mig. Bilder å allt som kan hjälpa vore snällt.
Tack på förhand.
Edit
Tror jag hittade kontaktstycket iaf. Långt ner å trångt, inte lätt att få loss.
Största problemet nu, hur lokalisera och hitta avgasröret och lossa det? Misstänker att jag hittat men är faktiskt inte säker å vill inte göra nått dumt. Ser en mässingsskruv med 13mm skalle och klämman ser ut som en mässingsklämma också. Lossar man bara på den och drar loss värmaren från den?
Hittade avgasröret som reservdel i VIDA och det ser mer eller mindre ut så som jag försökte beskriva... :)
Går ner till garaget igen då å försöker igen...
Fan vad värmaren sitter hårt i fästet, e helt slut... Tips?
Fick loss den men nästa problem är att få loss slangklämman till bränsleröret, så liten å å trångt...
Slangklämman loss men nu får jag inte loss bränsleslangen... Suck
en trevlig kväll idag..... 
Har ett stort bekymmer dock.
Hittar inte kontaktstycket till vattenpumpen... Någon som kan hjälpa mig lokalisera den enkelt? Ser inget trots bra ljus.
Hittar fasen inte avgasröret heller? Är jag trött eller är det undangömt?

Snälla hjälp mig. Bilder å allt som kan hjälpa vore snällt.
Tack på förhand.
Edit
Tror jag hittade kontaktstycket iaf. Långt ner å trångt, inte lätt att få loss.
Största problemet nu, hur lokalisera och hitta avgasröret och lossa det? Misstänker att jag hittat men är faktiskt inte säker å vill inte göra nått dumt. Ser en mässingsskruv med 13mm skalle och klämman ser ut som en mässingsklämma också. Lossar man bara på den och drar loss värmaren från den?
Hittade avgasröret som reservdel i VIDA och det ser mer eller mindre ut så som jag försökte beskriva... :)
Går ner till garaget igen då å försöker igen...
Fan vad värmaren sitter hårt i fästet, e helt slut... Tips?

Fick loss den men nästa problem är att få loss slangklämman till bränsleröret, så liten å å trångt...
Slangklämman loss men nu får jag inte loss bränsleslangen... Suck

If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986