Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

FiddeUBC skrev:Vilken underbar passform det är mellan huv och front på bilden där...
Men det är väl kinesisk kvalitetskontroll.
Laddkabeln till batteriet låg där
mobe skrev:
Ante2 skrev:V40 CC väntas in till ÅF V49 eller 50 och då kommer även R-design.

Men jag har haft nöjet att få se R-design redan. Var på ett event hos min ÅF igår kväll och då hade dom fått
dit R-design bilen från Paris salongn. Den va riktigt läcker...särskilt insidan. Grymt snygga o sköna stolar, panelinlägget och det svarta innertaket. Kommer nog att få se en del sådana på vägarna.
Då var det denna du såg :)

http://www.ladda-upp.se/bilder/31733/
Ja visst var det den...Vi verkar ha varit på samma ställe också...Rejmes Örebro
FiddeUBC skrev:Vilken underbar passform det är mellan huv och front på bilden där...
Men det är väl kinesisk kvalitetskontroll.
Det var en förseriebil. Handbyggt och lackat hos en specialfirma enligt Volvo.
FiddeUBC skrev:Kommer r-bilarna innan CC bilarna till åf?
Skulle komma samtidigt enligt min ÅF
Lite uppdaterat. R kommer sannolikt samtidigt som cc. Mycket talar för att det är CC-bilarna som det mesta krutet kommer läggas.
CC bilarna är framskjutet till v4 och tydligen är det mycket sekretess innan premiären. Ingen bil får visas innan och ska låsas in vid leverans osv.
Jag vet inte om det är något intressant för er, men jag fick syn på den här idag. Taget i mulet halvregnigt väder, med en iPhone, så ni får stå ut med den halvtaskiga bildkvalitén.
Måste säga, att bilen såg lite ynklig ut - inte alls så mustig som proffsbilderna skryter om. Sen vet i tusan om silver är rätt färg för den här vagnen. Kanske färgen som ger mig fel intryck.
Nåja, nu har bilen alltså börjat anlända till ÅF.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Jag tycker bilen är grymt snygg men då ska den vara i en annan färg.
Hade CC funnits med från början så hade det garanterat blivit en sån :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13
Inkörning av ny V60 T6 2026

Hej, Jag skall plocka ut en ny V60 T6 Nordic Edit[…]

Hej! Först undrar jag på vad den hä[…]

Varningen om åldrat bränsle kommer […]

Tjena, bestikade min bilen första gånge[…]