Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av lulea
Hej!
Har en automat växlad 05:a V70 D5 AWD som jag chippat med KCR och får ut 220hk och 479nm ganska härligt!
Övrig utrustning så fyllde jag den med allt som går tyvärr ej DVD i nackstöden den kom först 06 tyvärr. Istället har jag monterat på DVD i take istället 11"
utvändigt har jag int gjort så mycket bara monterat på Sport Edition prylarna (kromade backspeglar,handtag)
Användarvisningsbild
av CarMan
[quote="lulea"]Hej!
Har en automat växlad 05:a V70 D5 AWD som jag chippat med KCR och får ut 220hk och 479nm ganska härligt!
Övrig utrustning så fyllde jag den med allt som går tyvärr ej DVD i nackstöden den kom först 06 tyvärr. Istället har jag monterat på DVD i take istället 11"
utvändigt har jag int gjort så mycket bara monterat på Sport Edition prylarna (kromade backspeglar,handtag)[/quotefunkar link Home bra även i sverige? är själva inprogramering krånglig?
rest värmaren, hur länge håller den bilen varm, jag har själv inte funktionen & har inte testatden.
sist undrar jag också hur det går med fjärrkontrollen till värmarna. är det nått problem när du har två fjärrkontroller (en till el värmaren & en till bränslevärmaren) eller är det olika "koder" så dom inte stör varan?
av lulea
Tjännare!
Menar du programeringen av DVDn så har jag ingen aning jag lämnade in den på en firma här i stan. Angående värmaren så är den riktigt bra men jag har ingen fjärr till den utan får ställa in den efter en timer.
Så då kan man ställa in den ex 16'00 så är den varm när man slutar jobbet. Den brukar sätta igång en stund innan så att den hinner bli varm till 16
Användarvisningsbild
av CarMan
lulea skrev:Tjännare!
Menar du programeringen av DVDn så har jag ingen aning jag lämnade in den på en firma här i stan. Angående värmaren så är den riktigt bra men jag har ingen fjärr till den utan får ställa in den efter en timer.
Så då kan man ställa in den ex 16'00 så är den varm när man slutar jobbet. Den brukar sätta igång en stund innan så att den hinner bli varm till 16
det jag menar är att du inte på långa vägar har fyllt din bil med all utrustning som går!!!.
rest värmare är inte samma sak som bränsle väramare
linkhom är knapparna du kan styra garageporten med
av zenobia
branx skrev:SPEED LIMITATION Speed limitation, 350 Km/h
350 km/h -det vill jag också ha.. =)

branx skrev:INSTRUMENT CLUSTER CALIBR. Parameter file for EUROPE-POLICE
Europe-Police ?? vad ger detta tro?
av lulea
ok kanske inte får kolla upp det där.
Men när jag köpte den så ville jag ha allt som bara går att fylla den med.
av PatrickS
Å Jag har en wunderbaum :twisted:
Användarvisningsbild
av elmuppo
zenobia skrev:
branx skrev:SPEED LIMITATION Speed limitation, 350 Km/h
350 km/h -det vill jag också ha.. =)

branx skrev:INSTRUMENT CLUSTER CALIBR. Parameter file for EUROPE-POLICE
Europe-Police ?? vad ger detta tro?
Fin gammal parameter som jag tror bara fanns på 99-00.
Det tar bort högfartsskyddet eller lägger det löjligt högt.
Användarvisningsbild
av Qaskiz
Har absolut inget o skryta med i min bil :P
Räknas rosa rattmuff o tärningar? haha
Har en 850 GLT-93, bejbyblå o söt som få :wink: Eftersom jag är expert på att köra ner och in i grejer med denna stackars bil så har mina pengar endast gått åt till reparationer :roll:
Har en förbannat snygg bakruta som jag har tonat med *skrattar* jag kan nästan garantera att ni aldrig har sett så många bubblor i hela ert liv, har därför skrivit ut proffstonad i den för att markera hur förbannat bra jag har lyckats. Tanken är att skiten ska rivas snart men behöver nån som kan göra om den bara.
Tanken är väl att det kanske ska hända lite med min stackars bil till våren :lol:
av S60AWD2.5T
Jag har glaslucka, Digitaljukebox men det har väl alla som snackar om "fullutrustat" ;-)

Jag saknar och vill ha bensinvärmare, det är fina grejor det.
A-traktor av 2,4d?

Hoppas jag postar på rätt ställe! […]

1986 GLT kamdrivning

Fick remhaveri och nu efter byte rem + spänna[…]

Skumt fel b230ft

Ja en trasig insugspackning ger dom symtomen, men […]

Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&ar[…]