- tor 22 nov 2012, 21:06
Problemet löst. Vill bara förklara bakgrunden. Hade en S60 och skulle byta till en V70 som dock inte hade några vinterhjul. Därför var min tanke att behålla vinterhjulen till min S60 och sätta dem på V70:n. Enligt Bilia så skulle detta inte vara något problem. Slutet blev dock att jag fick tag i vinterhjul till V70:n så allt löste sig ändå.
En annan sak då. För ganska länge sedan ställde jag en fråga här om bagage-rumsbelysningen på S60 som jag inte fick att fungera. Fick flera förslag på vad det kunde vara men hittade inget fel. NU har jag fått reda på vad felet var! Kunde ingen talat om att man måste ha på den automatiska innerbelysningen (som jag hatar som pesten) för att det skulle fungera!
En annan sak då. För ganska länge sedan ställde jag en fråga här om bagage-rumsbelysningen på S60 som jag inte fick att fungera. Fick flera förslag på vad det kunde vara men hittade inget fel. NU har jag fått reda på vad felet var! Kunde ingen talat om att man måste ha på den automatiska innerbelysningen (som jag hatar som pesten) för att det skulle fungera!
- By Lelleprinter