Ql - hann med 250mil innan bilen blev "gammal"
Bara hoppas nya fronten passar "Bolt on" så man kan byta :)
Moderator: Moderatorer
bahzookah skrev:Hej,
Såg nyligen en glimt av kommande facelift på S60/V60 och XC60.
Verkar som att varselljusen mellan strålkastare och grill försvinner, grillen sväller (ytterligare) och DRL LED ljus (likn. V40) tillkommer.
Tveksamt om det var till det bättre... hann dock inte kolla så noga för att bilda mig en ordentlig uppfattning.
grålle1 skrev:Är det inte lite ödets ironi!
Om det nu stämmer eller ej.... men ryktena säger ju att Jacoby inte alls gillade DNA-ljusen och ville ha bort dem.... Och eftersom de inte kom med på V40 var det ju väntat att de ej heller kommer med på kommande modeller, vare sig faceliftade S/V/XC60, eller andra nya modeller. Fast nu var det ju inte bara DNA-ljusen som försvann, även Jacoby är ju borta. Tråkigt och synd med både ljusen och Jacoby om jag får tycka.
Men som tidigare skribenter varit inne på, denna tråden betyder ingenting utan bilder :roll: :shock: :???: :D
KarlE skrev:Såg du bilarna på körandes eller ståendes? Fan att du inte hann ta en bild. Jag är sååå nyfiken.Har väl sett dem både parkerade och körandes, dock så tillåts ej fotografering där jag såg dem, vilket jag respekterar. Finns nog andra som inte gör det dock, så det kommer säkert bildläckor snart.
De nuvarande varselljusen är så häftiga. Hur kan de skippa dem???
Berätta mer!
Verkar som att varselljusen mellan strålkastare och grill försvinner, grillen sväller (ytterligare) och DRL LED ljus (likn. V40) tillkommer.
Tveksamt om det var till det bättre... hann dock inte kolla så noga för att bilda mig en ordentlig uppfattning.
bahzookah skrev:KarlE skrev:Såg du bilarna på körandes eller ståendes? Fan att du inte hann ta en bild. Jag är sååå nyfiken.Har väl sett dem både parkerade och körandes, dock så tillåts ej fotografering där jag såg dem, vilket jag respekterar. Finns nog andra som inte gör det dock, så det kommer säkert bildläckor snart.
De nuvarande varselljusen är så häftiga. Hur kan de skippa dem???
Berätta mer!
Själv tycker jag också att det var lite synd, tycker DNA ljusen är ganska snygga, men riktigt dumt att de inte uppfyller DRL-kraven, det gör ju dem helt meningslösa (förutom utseendet då).
Har alltså bytt motor i min Volvo 240 ifr&ar[…]