- tor 08 nov 2012, 10:33
#697864
Men om man absolut vill ha något tillval så kanske man väljer det istället för effekten? För handen på hjärtat, i 99% av körningen är det ingen skillnad mellan D3/D4.
Men när det gäller tjänstebilar, finns det en basbeloppsgräns precis mellan D3/D4? Eller är det så att handlarna ger extra bra pris på D3 lagerbilar?
Guligan skrev:Jag ser inte riktigt poängen med D3. För några få tusenlappar så får man en D4, dvs +27 hk. Lägre kostnad per hästkraft erbjuder väl inte ens trimfirmorna...Instämmer. Svårt att sia om men troligen får man tillbaka någon av de tusenlapparna vid försäljning.
Men om man absolut vill ha något tillval så kanske man väljer det istället för effekten? För handen på hjärtat, i 99% av körningen är det ingen skillnad mellan D3/D4.
Men när det gäller tjänstebilar, finns det en basbeloppsgräns precis mellan D3/D4? Eller är det så att handlarna ger extra bra pris på D3 lagerbilar?
__________________________________________________________
Volvo V90 D4 Momentum Advanced SE MY19 - Familje/pendlarbil Edition
D4204T14|AW TG-81SC|Osmium Grey|Teknikpaket|H/K|Charcoal läder
19" 5 -trippelekrad, Techmatt, Diamond Cut
20" 8-ekrad, Silver, Diamond Cut
Volvo V90 D4 Momentum Advanced SE MY19 - Familje/pendlarbil Edition
D4204T14|AW TG-81SC|Osmium Grey|Teknikpaket|H/K|Charcoal läder
19" 5 -trippelekrad, Techmatt, Diamond Cut
20" 8-ekrad, Silver, Diamond Cut