Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej. Skulle ta bilen o handla precis och till min förskräckelse ser jag att luckan som åker upp för spolararmen vid strålkastaren är borta, antingen har den åkt av i farten eller så är det någon jävel som brutit loss den. Min fråga är vart man får tag på en ny!!? Har haft bilen i nån månad bara i toppskick så bittert att det ska hända :(
Tack för svaren, har hittat lackad och allt. 50:- kostar den, dock svindyr frakt på en grej som kanske väger 20g, totalt 185:- men det är det lätt värt.
Förresten! Någon som vet hur dem sitter fast på för sätt?? Tänkte om det är något mer som behövs och som kanske gått sönder?
Lyfter denna igen då jaag behöver mer hjälp! Fick hem det nya locket idag och titta ut på bilen som allra hastigast http://www.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=24044861 fick alltså bara locket... Fattar inte hur fan det ska sitta? Känns som om det fattas nåt för att få fast locket på spolarmunstycket. Nån som satt fast ett lock? Kan det va så/att man måste byta hela munstycket/armen,och i så fall hur gör man det? Måste man montera ner hela fångaren?

Vi som använder bilarna till något vet[…]

V90 läggs ner.

Den CX60 jag tänker på är inte PH[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Är det någon med XC60 som testat NT710?[…]

Minirecension av kina DICE

Vem vill köpa kinesiskt skit?