Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mstrandbo
Veldig fint innlegg :) Fint å se at den kan være praktisk selv om den er ganske liten. Har en V70N når vi skal frakte masse, men ser for meg å kunne reise på tur med V40en også, selv med hund og bagasje.
av hasofy
Thanks!

Har som du ser bara testat nallehund än så länge:) Om du ska ha hunden i bagaget funkar det nog ganska bra, om hunden inte är jättestor - då tror jag att det blir lite trångt på grund av den sluttande bakrutan. Min sambos föräldrar har en tax, men den passar ju inte som testpilot:)
Användarvisningsbild
av mstrandbo
Har en liten hund så han sitter i baksetet med belte, og buret i bagasjen. Dermed kan buret lastes med bagasje innvendig også, for å utnytte plassen optimalt.
Användarvisningsbild
av mstrandbo
Hehe, ja, jeg har jo allerede kjøpt og fått den, så ja, vi vet at den passer våre behov :) 2 måneder gammel nå!

Min søster har tvillinger, og hun er sikker på at vi skal få plass til tvillingvogna i bagasjen vår. Må testes.
Användarvisningsbild
av betterlead
Om jag inte hade en stor Schäfer... 64 cm i mankhöjd + hals och huvud. Synd, vill gärna "byta ned mig" från min V70 till fräcka V40.
Hustrun får iofs sin snart...
Vill också ha!
av V40CC
Nån som har testat en Emmaljunga Double Viking 735, hur mycket av den som får plats i en V40? Vi väntar tvillingar och jag funderar på att ha kvar bilen ett tag till, kanske att jag måste komplettera med en takbox då möjligtvis =)
av Henkan
V40CC skrev:Nån som har testat en Emmaljunga Double Viking 735, hur mycket av den som får plats i en V40? Vi väntar tvillingar och jag funderar på att ha kvar bilen ett tag till, kanske att jag måste komplettera med en takbox då möjligtvis =)
Skulle tro att om du ställer vagnen i bagaget, nerfällt ryggstöd förstås, så får du nog ha frugan i boxen :-)

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]

På bilderna ser det bra ut men om du vill ta[…]

Behövde byta bakre länkarmsbussning h&ou[…]

@fjohan82 , Kommer du köra 30 000 mil med […]