Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av meko
Raymond skrev:Jeg kan bekrefte at det er noe med Sideairbagen, et deksel som har blitt satt på for hardt eller noe på en liten serie biler. Så ikke vær urolig :-)

Men det hender at ting skjer på vei fra fabrikken, dette skjedde nylig her i Norge:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.8382109

Bild
He, he! Snacka om leveransstopp! :D
Användarvisningsbild
av MartinS
Det där är väl slutkontrollen i exporthamnen i Gent? ;-)

/Martin
Haha sköna bilder. Tur att de hade skyddsplast på i alla fall... :P

Nu är den i alla fall levererad och sa*an va skön den är!! "Problemet" nu är att jag är livrädd att köra den och även livrädd när den står parkerad då folk inte kan parkera/öppna dörrar utan att ta sats o trycka upp sin egen dörr så hört det bara går utan att titta först. Samtliga gånger jag haft med försäkringsbolag o göra är det på grund av andra... Men nu är det bara att parkera så långt bort det går på alla stora kundparkeringar, alt lämna bilen hemma o ta bussen istället :D
petherf skrev:Eller så får du "Låna" Vägverks koner och sätta på var sin sida om pärlan när du parkerar, rekommenderas fungerar aldeles utmärkt 8)
Haha absolut. Tanken har slagit mig flera ggr. Risken är väl bara att nån tycker det e kul o "busa" lite o ställer upp dem på taket eller nått...
Användarvisningsbild
av meko
Dubbelparkera alltid på stormarknader och andra "gratisparkeringar"! Funkar och/men irriterar! 8)

Ja, jag stötte på precis samma bekymmer[…]

Bygga ”busbil”

Med begränsad budget så skulle jag i f&[…]

Dosan på andra bilden är en "l&ari[…]

Jäklar vad plastigt kinesisk den ser ut/k&aum[…]