Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

chrand skrev:Är det V40 CC Ni Syftar på? (Cross Country)
V40 CC är inte samma bil som XC40 som det syftas på, det är XC40 som blivit försenad. Däremot är artikeln på bytbil lite missvisande då man kan tro att den gäller V40 CC om man inte läser texten noggrant.
TobbeL skrev:
chrand skrev:Är det V40 CC Ni Syftar på? (Cross Country)
V40 CC är inte samma bil som XC40 som det syftas på, det är XC40 som blivit försenad. Däremot är artikeln på bytbil lite missvisande då man kan tro att den gäller V40 CC om man inte läser texten noggrant.
Aha. Tack!
ihhhh 360.000 kronor. Mycket pengar för en liten bil. Min XC60 R-Design kostade 412.000 när jag byggde den. Men visst är den läcker.
FiddeUBC skrev:Vi får väl hoppas på att det pratas om fel bil i artikeln.
Jag väntar med spänning på när det dyker upp demobilar.
Artikeln handlar om rätt bil dvs XC40 dock vet jag inte vilken bil du menar när du skrivit V40XC men om det är Cross Country så kommer iaf tillverkningen att starta i början på nästa år. Sen när den kommer till ÅF återstår att se
V40R och V40CC har min ÅF sagt att Volvo skjutit på premiär till v5 (räkna med demobilar runt det, om inte läget förvärras)
mobe skrev: ......men om det är Cross Country så kommer iaf tillverkningen att starta i början på nästa år. Sen när den kommer till ÅF återstår att se
Förserien i Belgien startade i tisdags, produktionstart om två veckor
V40 CC väntas in till ÅF V49 eller 50 och då kommer även R-design.

Men jag har haft nöjet att få se R-design redan. Var på ett event hos min ÅF igår kväll och då hade dom fått
dit R-design bilen från Paris salongn. Den va riktigt läcker...särskilt insidan. Grymt snygga o sköna stolar, panelinlägget och det svarta innertaket. Kommer nog att få se en del sådana på vägarna.
Ante2 skrev:V40 CC väntas in till ÅF V49 eller 50 och då kommer även R-design.

Men jag har haft nöjet att få se R-design redan. Var på ett event hos min ÅF igår kväll och då hade dom fått
dit R-design bilen från Paris salongn. Den va riktigt läcker...särskilt insidan. Grymt snygga o sköna stolar, panelinlägget och det svarta innertaket. Kommer nog att få se en del sådana på vägarna.
Då var det denna du såg :)

http://www.ladda-upp.se/bilder/31733/
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
Inkörning av ny V60 T6 2026

Hej, Jag skall plocka ut en ny V60 T6 Nordic Edit[…]

Hej! Först undrar jag på vad den hä[…]

Varningen om åldrat bränsle kommer […]