Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av slippy2
Hej

Hur gör man för att få över Appen till rätt mobil?
Bytte från iphone 4 till 5:an,

Mvh
av johl
Du får hämta appen igen på den nya telefonen.
av eirikg
Hei

Kan man styre VOC fra to forskjellige telefoner? Venter på ny bil, og jeg og kona ønsker begge å ha tilgang til dette på hver vår telefon.
av johl
Ja, man kan ha det på flera telefoner samtidigt. Jag har det på två telefoner och även på "Min Volvo" sidan utan problem :D
av slippy2
johl skrev:Du får hämta appen igen på den nya telefonen.
givetvis har jag laddat ner den igen men det går inte att aktivera den på den nya telefonen.
av johl
slippy2 skrev:
givetvis har jag laddat ner den igen men det går inte att aktivera den på den nya telefonen.

Man kan ha upp till 5 st konto per bil enligt Volvo.
Här är ett utdrag från FAQ PDFen på Volvo on call sidan http://www.volvocars.com/se/sales-servi ... e-app.aspx

F: Kan jag skapa ett konto på en enhet och sen använda samma information på en
annan?
S: Ja det kan du. Du behöver inloggningsnamnet och lösenordet för mobilappen (som du angav
när du skapade det första kontot).
F: Hur många konton kan jag skapa för bilen?
S: Du kan skapa upp till fem konton för varje bil.

Jag har ett konto på min Iphone 5 och ett konto på min Sony experia. Så det är inga problem att ha flera appar på olika telefoner och använda samma användarnamn och lösen.

Mvh,

Jörgen
av slippy2
johl skrev:
slippy2 skrev:

Man kan ha upp till 5 st konto per bil enligt Volvo.
Här är ett utdrag från FAQ PDFen på Volvo on call sidan http://www.volvocars.com/se/sales-servi ... e-app.aspx

F: Kan jag skapa ett konto på en enhet och sen använda samma information på en
annan?
S: Ja det kan du. Du behöver inloggningsnamnet och lösenordet för mobilappen (som du angav
när du skapade det första kontot).
F: Hur många konton kan jag skapa för bilen?
S: Du kan skapa upp till fem konton för varje bil.

Jag har ett konto på min Iphone 5 och ett konto på min Sony experia. Så det är inga problem att ha flera appar på olika telefoner och använda samma användarnamn och lösen.

Mvh,

Jörgen
Tack nu fungerar det igen!

Laal bakgrund belysningar ska dimma ner in DIM/LSM[…]

Även jag saknar RTTI. Är det många[…]

Ja, jag stötte på precis samma bekymmer[…]

Bygga ”busbil”

Med begränsad budget så skulle jag i f&[…]