- tor 08 nov 2012, 10:36
Frustrationen kokar! :-(O) 36 timmar innan uthämtning av min nya V60 D4 R-design får jag ett mail från ÅF där det står att Volvo stoppat all leverans av X antal bilar av säkerhetsskäl där min var en av dem. Försöker luska hos Volvo VARFÖR, försöker luska hos ÅF VARFÖR, men får bara skumma svar tillbaka. Enl Volvo så har de ingen rapport om detta. Enl min säljare så hade hon 5 st bilar som var stoppade, gånger 10 säljare hos dem gånger alla Volvo handlare.
Självklart kunde säljaren inte säga när stoppet skulle hävas eller något sånt.
Detta går att jämföra med ett på julaftons morgon, tala om för barnen att det inte blir några julklappar i år, och att de kommer senare. När vet jag inte men senare... F*N!!!!!
Nu fick jag för visso en hyrbil då vi planerat en liten roadtrip med nya bilen, men det känns jäkligt surt ändå.
Nån som fått samma besked eller nån med lite mer info om vad det handlar om?
Självklart kunde säljaren inte säga när stoppet skulle hävas eller något sånt.
Detta går att jämföra med ett på julaftons morgon, tala om för barnen att det inte blir några julklappar i år, och att de kommer senare. När vet jag inte men senare... F*N!!!!!
Nu fick jag för visso en hyrbil då vi planerat en liten roadtrip med nya bilen, men det känns jäkligt surt ändå.
Nån som fått samma besked eller nån med lite mer info om vad det handlar om?