Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dieselmagnus
Du stänger av rörelsedeckaren. Om du slår av tändningen drar ur nyckeln och trycker på knappen kommer dioden att lysa. Det står ju i din instruktionsbok :o
av llesrof
bbenderman skrev:Har ingen bok och heller ingen servicebok den stal firman jag köpte bilen av i Örebro
Örebro är känt för två saker, sitt vattentorn och skumma bilfirmor.
Användarvisningsbild
av reo91
bbenderman skrev:Har ingen bok och heller ingen servicebok den stal firman jag köpte bilen av i Örebro
Inte för att vara taskig men det verkar vara något lurt med den bilen om du inte fick de sakerna med på köpet :)
Användarvisningsbild
av Perc
Hehe, det där är ju min bil. Jag har inget larm, men knapp har jag ändå.

Knappen kopplar även ur det blockerade låsläget, dvs det som klickar till ett ögonblick efter att du låst bilen och ser till så du inte kan låsa upp inifrån längre. Kan t.ex användas om du lämnar barn i bilen men ändå vill låsa utifrån.
Användarvisningsbild
av milfshake
llesrof skrev:
Örebro är känt för två saker, sitt vattentorn och skumma bilfirmor.
Åhfan, jag saknar också servicebok och min bil vart importerad av någon i örebro :D Den ägaren går inte heller att få tag på så det förklarar ju en hel del :D
Motorvärmare

En fråga: Laddas 12V-startbatteriet samtidi[…]

Basalt är dit problem, att höjtryckspump[…]

Gasspjällsproblem i v70 2.0F 2008

Är inte denna bil av modellår 2009? En […]

Okej, har mätt och gjort en del saker. M&au[…]