Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
SEr ok ut, håller troligen värdet bra. Inte så snål men kombon D5+aut är visserligen snålare som MY10 men ska den vara ordentligt mycket snålare bör det vara en MY12 eller så och då är det minst dubbla pengarna.../PH
Användarvisningsbild
av Guligan
Brandt skrev:läste någonstanns att det sitter värmare i alla orginal men att man måste sätta på den manuellt i bilen.

Vill ju ha den bilen, men diselvärmare är nästan ett måste. går det eftermontera?

Mvh

Det är med all säkerhet värmare i den. Om det saknas något så är det timern, och den går att leva utan.
Såg på Bilia häromdagen att de begär 5.200 kr för en timerjävel (!!) så jag har all förståelse att man som nybilsköpare väljer bort den. (Den var billigare tidigare så de flesta bilar har den)
av hamre
Brandt skrev:Värmare som går att ställa på tid, men vill ju kunna sköta det med iphonen! ;)

Men största huvudvärken är just nu hur man ska få in nått av aux/usb/blåtand i bilen
Fanns det som alternativ på 08:orna att sköta timern med smartphonen?
av Tartryffel
Det går att eftermontera både aux och USB och iPod (till 08:orna var det en separat kabel till iPod/iPhone). Inte så svårt heller, jag gjorde det på min som bara hade Performance (den hade dock aux men det såg jag fanns att installera också).

Mjukvara måste sedan in och den kostar 150-200 nåt, plus jobb.

Vi som använder bilarna till något vet[…]

V90 läggs ner.

Den CX60 jag tänker på är inte PH[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Är det någon med XC60 som testat NT710?[…]

Minirecension av kina DICE

Vem vill köpa kinesiskt skit?