Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guligan
Ser att den första bilen har RTI. Tror därför den kan ha haft en annan roll än utryckningsfordon.
Användarvisningsbild
av Andreas2012
Som nämnts tidigare: Polis bilar går oftast hårdare än vanliga bilar, men är oftast bättre underhållna än genomsnitts bilen.

Jag skulle nog köpa den, om dom kan tänka sig att gå ner lite i pris, bilen har ju trots allt gått ganska långt.
av NilsO
Annders skrev:
Såg också att samma personer säljer en annan likadan,: Läs här: …

Det börjar bli klurigt det här..... :???:
Påhittade namn i Blocketannonserna, bilarna ägs av två olika personer men telefonnumret (som man inte ska ringa på) går till en tredje. Inte köpläge, tror jag.
av Annders
NilsO skrev:
Annders skrev:
Såg också att samma personer säljer en annan likadan,: Läs här: …

Det börjar bli klurigt det här..... :???:
Påhittade namn i Blocketannonserna, bilarna ägs av två olika personer men telefonnumret (som man inte ska ringa på) går till en tredje. Inte köpläge, tror jag.
Det är väl två olika nummer, eller är de vidarekopplade till ett tredje? Håller med om att upplägget verkar skumt. Ringde på "kortmilaren" och de skulle "ringa tillbaka" (när de fått tag på person tre?) . Ännu har ingen hört av sig.... Har därför mer eller mindre valt bort denna vagn.

. Som jag uppfattat systemet så ska jag in[…]

Räcker bra att slå till med näven […]

Om man vil reparera en bil idag, da måste ma[…]

Motorvärmare

Fått höra att det laddas under tiden h&[…]