Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tackar så mycket! :)
Vet inte helt vad jag ska leta efter, men nu kan jag kontrollera jordpunkterna till en början iaf!
Eftersom mätaren fungerar i allmänhet så är det troligtvis inte givaren...
Ska ändå göra intrång bakom brädan för att byta trasiga lampor :)
Nu så!
Lite bilder på nyrenoverade länkarmar :mrgreen:

Bild

Nya spindelleder blev det också! :)
Bild

Monterat och klart! :-)-)
Inte glapp någonstans, ser fram emot att susa fram på landsvägarna snart :mrgreen:
Bild

Fick en leverans vid 21-tiden, den bestod av;
Bild

5st extraljus och 8l olja! :-)-)
Idag blev det lite mer pill!
Skruvade dit krängningshämmaren + stagen till denna! :-)-)
Bild

Sen på med vinterhjulen fram och...
Bild
Efterlängtat! :mrgreen:

Köpte en ny fönsterlist som saknades, blev mycket bra - dock behöver jag nästan byta resten också ju :-(O)
Bild

Blev även ett par strömbrytare för glödljus och extraljusen! :mrgreen:
Bild

Om någon har en susning om hur dom där ska kopplas, så är jag tacksam för tips! :-)-)

Trevlig helg...snart! :-)-)
Nja det finns en kontakt typ bakom handskfacket om du kollar i schemat jag länkade till så finns en sida som heter tillbehör det är väll allt jag vet om iaf. Om man hittar original monterings anvisningen för extra ljus så blir det enkelt men det är nästan omöjligt att hitta en.
SA4AQS skrev:Nja det finns en kontakt typ bakom handskfacket om du kollar i schemat jag länkade till så finns en sida som heter tillbehör det är väll allt jag vet om iaf. Om man hittar original monterings anvisningen för extra ljus så blir det enkelt men det är nästan omöjligt att hitta en.
Det enda jag behöver veta är hur jag får strömmen in och ut ur strömbrytaren - sen löser jag resten själv :)
Undrar även hur jag får till lyset i knappen, för där sitter väl diod i båda knapparna antar jag? ?:-/
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 24
Storlek hjulhus V60 T6 AWD 2014

Någon som kört med 235/45-18 med et45 p[…]

Hej, Köpte en gammal S80 i början p&arin[…]

Volvo 240 usa front

Tjena hur installera jag usa front på en 240[…]