Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dalldall
vet inte om detta e rätt plats o fråga på men annars får nån flytta tråden! e uppväxt med tre 240 som farsan köpte nya när det begav sig. den första var en röd 242 75, den tredje en röd 244 83, men det e den andra bilen jag försöker hitta info om eller rättare sagt kolla om den e skrotad eller finns i livet än! dom 2 andra e tyvärr skrotade. hade varit kul med en bil man växt upp i!! letar efter en ljusblå metallic 244 från 78 eller 79, tror den hette FUU XXX, kommer såklart inte ihåg siffrorna o inte farsan heller såklart. köpt på verdexa i lund tror jag, tips mottages tacksamt!
dalldall skrev:ringde transportstyrelsen men icke så nicke, måste ha regnr, tusan med!
skitsnack ring igen och prata med nån som är villig att hjälpa dig jag fick på mail alla bilar jag varit ägare på genom att snällt ringa och fråga
Är nog inte helt lätt att kolla utan siffrorna hos Transportstyrelsen.
Riksarkivet kan vara ett alternativ! Speciellt om du kan komma ihåg någon av siffrorna så underlättar det.
http://www.svar.ra.se/
Klicka på fordon.
Saknar Android Auto

Det finns enbart Apple CarPlay att köpa m&o[…]

Rimligt är att bilfirman gör felsök[…]

Det är enkelt att köra slut på en […]

Det är säkert redan diskuterat men jag […]