Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
Ja just det, där sa du nått... Hade inte ens tänkt på att turbomätaren har silver ram :lol:

Smakråd: Ska jag nöja mig med handtags sargerna, eller ska jag lacka elhissknappen(inte knappen, men kåpan runt där)/handtaget(där elhissknappen/kåpan sitter i) också? Isf vilket av dom?
Elhissknappen: Det som ser grått ut på sista bilden.
Handtaget: Det som ser svart ut runt elhissknappen på sista bilden.

.. ursäkta den pissdåliga förklaringen om vilka delar jag menar, är rätt trött idag (PO) Hoppas ni förstår iaf!
Skulle byta bromsbelägg fram idag.. Tji fick jag :lol: Höger gick... sådär... Glidpinnarna bråkade en del innan dom släppte, men annars var det inga problem.
Sen var det dags för vänster! Glidpinnar osv lossnade så snällt så... men kolven går inte trycka tillbaka :cry: Går att röra kolven den bit som den har rört sig vid bromsning, men mer än så är det tvärstopp.
Slet loss damasken och såg att det var rätt rejält med rost på kolven... Kanske går att fixa, men jag fick nog och har nu beställt nya ok istället.

Så mycket jobb för att byta ett par sketna belägg :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 54

Uppdatering! Bilen är återigen ihopmon[…]

Bytte ut batteriet 2023. Hur är det med remme[…]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem[…]

Jag tror att möjligheten att dutta el är[…]