- mån 29 okt 2012, 21:24
Nu har jag äntligen tagit mig tiden till att blivit medlem på detta fantastiska forum och tänkte inviga med ett litet problem som har slagit mig.
Har fått för mig för att byta bilstereo på min 740. Jag har letat här på forumet och andra forum om hur man monterar bort den "gamla" och sätter in den nya men finner ingen vidare hjälp, så vänder mig till er.
Bild på hur bilstereon sitter och ser ut:
Jag har försökt att få loss den men det går inte direkt som jag vill, några tips eller trix på hur man får bort den?
Med att installera den nya stereon så är det väl "bara" att sätta dit den där den gamla satt och koppla in sladdarna på rätt ställe?
Vänliga hälsningar Bootyluv!
*Ber om ursäkt om jag har postat något fel eller varit oklar i min tråd.*
Har fått för mig för att byta bilstereo på min 740. Jag har letat här på forumet och andra forum om hur man monterar bort den "gamla" och sätter in den nya men finner ingen vidare hjälp, så vänder mig till er.
Bild på hur bilstereon sitter och ser ut:

Jag har försökt att få loss den men det går inte direkt som jag vill, några tips eller trix på hur man får bort den?
Med att installera den nya stereon så är det väl "bara" att sätta dit den där den gamla satt och koppla in sladdarna på rätt ställe?
Vänliga hälsningar Bootyluv!
*Ber om ursäkt om jag har postat något fel eller varit oklar i min tråd.*

- By KnotVillage