Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Esarp
Nja inte riktigt men vet vad du menar. (Tror jag) ja den ikonen har en grön pil åt höger men får ingen fråga om internet anslutning? Ja jag trycker på all in one. Ska man göra något i vida configuratorn?
Användarvisningsbild
av Esarp
Står när jag loggar in. "Ingen giltig prenumeration. Kunde inte kontakta centrala systemet"
Användarvisningsbild
av Esarp
Kommit ett steg längre. Lät den stå på ett tag och då byter rutan som sa at de inte fanns någon anslutning till att visa ett fält som laddar. De fönstret heter WSL login. E de rätt?
Användarvisningsbild
av wissel
Jag startar med Vida all.....
Kommer till sidan med Login i hö. nedre delen. Skriver 1 där o trycker Eneter.....sedan kommer Bestäm Bilprofil, vilket du skall göra i fälten som visas....OM det kommer andra inloggningsfrågor typ som du skriver så Kryssar jag bort dessa...du behöver vare sig internet eller annan kontakt utanför datorn.
Användarvisningsbild
av Esarp
Har ominstallerat nu, då kommer de upp i slutet av installationen, vida konfigurator: select your connection type to central systems? Internet, vcc intranet, vcc extranet? Vilket ska man välja? Vilket språk kan man installera på? Försöker nu på svenska
Användarvisningsbild
av Esarp
Kan de ha med att göra att man måste köra i virtual xp mode? För isåfall blir de svårt för mig efter som tt jag har ett hackat win 7 ultimata installerat och måste ladda ner Windows activater när man ska ladda ner xp mode. El hur kör ni andra de på era datorer?
av TK1974
Myggson skrev:Funkar det att uppdatera från 5.6.1 till firmware 5.6.2 i Kina Dice:n ?
For mej gick det iaf att uppdatera Kina Dicen.
Användarvisningsbild
av Esarp
Löste sig med att kunna logga in! Hittade en instruktion på piratbukten under 2011D där det stod vad man kunde göra..

Är det någon som vet om man kan ändra blinkers repitionen till 3 blink ist för 1 blink på en v70 -01?
av Myggson
TK1974 skrev:
Myggson skrev:Funkar det att uppdatera från 5.6.1 till firmware 5.6.2 i Kina Dice:n ?
For mej gick det iaf att uppdatera Kina Dicen.
OK, låter bra det.. hoppas på fler som det lyckas för :)
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 241

Om det var min bil hade jag bytt batteri. Det bruk[…]

@Micce1980, stämmer väl troligtvis. Vi &[…]

Hård Bromspedal

Hej allesammans, Jag har ett skumt problem med min[…]

Hubbes2010, härlig och tacksam färg at[…]