Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
Så gör jag. Man behöver ju inte telefonen under körning. Ja, det skulle vara för att skriva SMS medans man kör, eller spela Wordfeud eller nåt, men håller man på med det när man kör då har man nog andra problem.
av yuphin
mattish skrev:Farsan fick tipset att ladda telefonen via usbuttaget istället. Då ligger ju dessutom telefonen i armstödet ;)
Men där vill inte jag ha den helst..
USB uttag? vart?
Användarvisningsbild
av tomBer818
Jag har min hållare till vänster om ratten, jag har dragit sladd från uttaget i skuffen, då kan jag ladda telefonen även om bilen är avstängd.
Användarvisningsbild
av apersson850
yuphin skrev:
mattish skrev:Farsan fick tipset att ladda telefonen via usbuttaget istället. Då ligger ju dessutom telefonen i armstödet ;)
USB uttag? vart?
I min bil sitter det i facket under mittarmstödet. Där har jag kopplat in en USB-hub, som har ett par minnen med nåt ylande på, och så laddar jag telefonen den vägen. Inte laddar det väl speciellt mycket, men det tömmer i alla fall inte batteriet under körning.
av yuphin
apersson850 skrev:
yuphin skrev:
USB uttag? vart?
I min bil sitter det i facket under mittarmstödet. Där har jag kopplat in en UB-h
ub, som har ett par minnen med nåt ylande på, och så laddar jag telefonen den vägen. Inte laddar det väl speciellt mycket, men det tömmer i alla fall inte batteriet under körning.
Ok ser att du har 2012 mod finns nog inte i nin 2008:a
Användarvisningsbild
av Racetwin2
USB fanns som tillval 2008. Men det var svindyrt. Har för mig att det kostade 8000 eller något liknande tillsammans med Bluetooth. Kom senare som standard med high performance om jag inte minns fel
Användarvisningsbild
av apersson850
Jag har high performance multimedia, och där ingick det.
Volvo V50 "Mr White"

Nya läder damasken med R-Design knoppen monte[…]

Det gällde en V90 MY18 köpt 2019. Den se[…]

P-Sensorer inre främre

Ska det vara vinklade eller raka ?

Vårda v90 2025

Nöjer man sig med de 15 år som nyare Vo[…]