Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hamre
Vad kostar en subwoofer om man inte har det från början?
Såg inget om det på accessories sidan.

V70II 2,4D -08
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Den kostar 3500 vilket är snuskigt billigt i förhållande till vad man får. Den har en egen 260w förstärkare och ger grym knuff åt basljudet. Dock går den bara att beställa om du har Premium Sound. Antagligen för att för många valde High Performance plus subwoofer vilket faktiskt inte är långt ifrån Premium sound ljudmässigt.
av hamre
Racetwin2 skrev:Den kostar 3500 vilket är snuskigt billigt i förhållande till vad man får. Den har en egen 260w förstärkare och ger grym knuff åt basljudet. Dock går den bara att beställa om du har Premium Sound. Antagligen för att för många valde High Performance plus subwoofer vilket faktiskt inte är långt ifrån Premium sound ljudmässigt.
Okej. Vad dåligt. Har HP. :(
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag har premium sound och subwoofer i min XC60 och att det är bra fart i subben är det inget snack om. Men så är den ju stor som en mindre resväska också.
Jag har subben väldigt lågt ställd ("under mitten") annars blir det på tok för mycket tryck i basen för min smak.

/Martin
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jag skulle vilja påsta att performance ljudanläggning inte är så dålig som man tror,är inte så stor skillnad på den jämfört med high performance. Då är det mycket större skillnad mellan high performance och premium sound.

En av få intressanta nya bilar detta, ska b[…]

@fjohan82 , Det finns ju andra bilar än Vol[…]

Köpa begagnad XC40 fr 2024

Ja, vad är det för motor. Låt som […]

ventiler B5254T11

Hejsan volvovänner! Är det någon s[…]