Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av blådåren
Perc skrev:Precis, man lär inte komma längre än så. Det finns inga inställningar att göra på iphone och knappast nåt i bilen heller. Det är bara så att nån (eller båda) inte hållit sig till standarden.

Hördu !!, få nu mej inte att börja argumentera igen :lol: :wink:
av Lundgrenmattias
Var så surt som jag misstänkte då.
Vad tror ni jag behöver göra framöver då, programmera om nuvarande enhet eller byta ut den helt? Borde inte bli allt för dyrt tycker jag då alla kablar till högtalare, mic och stereo osv. Redan är dragna. Men de har mage att ta betalt så det kanske inte finns någon billig lösning. Har en kompis som inte kunde para ihop sin femma med sin xc60 -11. Surt!
Användarvisningsbild
av Perc
Som microsoftkund har man varit "låst" till andrasorteringens datoroperativsystem och typ femte sorteringens skräptelefoner... men nu håller det på att ordna upp sig, åtminstone lite. Windows 8 och Phone 8 verkar bra på sina sätt.

Har inget emot att vara "låst" till Apple, jag gillar deras produkter bäst för tillfället. Bra kvalitet och driftsäkerhet. Inte värre än att byta om någon annan börjar göra nåt som är tillräckligt mycket bättre, men hittills har så inte varit fallet. :)

När har Apple "hånat" MS för att "låsa" någon förresten? Låter som påhittat trams, som alltid i såna här religionsdiskussioner. :lol:
av llesrof
Perc skrev: När har Apple "hånat" MS för att "låsa" någon förresten? Låter som påhittat trams, som alltid i såna här religionsdiskussioner. :lol:
Skulle tro att det är Apple-användarna han syftar på. De brukade vara rätt snabba med att ha åsikter om Microsoft och hur dåligt allt var med dem. Apple har på senare år blivit det Apple-entusiasterna beskyllde Microsoft för att vara.
Byta dragkrok

Antagligen är det lite för stort utkapat[…]

Tja, min kupefläkt och blinkers funkar inte. […]

Måste alltid nolla felkoderne annars vet int[…]