Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av petherf
Titaniumgrå skrev:
Henrikx2 skrev:Fyra månader efter leverans är det bekräftat att handlaren glömt att lägga in Polestaruppgraderingen. :-O)

2400mil i slö bil. :cry:
Hoppas den blir bättre när den blir trimmad på riktigt. :twisted:
Jobbigt! :(
Jag körde ett halvår innan jag förstod att å.f glömt lägga in mjukvaran till min Premium Sound subwooer (V50)! :(
Även mjukvaran till draget hade glömts bort men det upptäcktes snabbare!
Hur märktes det?
Tjöt backvarnaren hela tiden eller vad?
:oops:
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
petherf skrev:
Titaniumgrå skrev:
Henrikx2 skrev:Fyra månader efter leverans är det bekräftat att handlaren glömt att lägga in Polestaruppgraderingen. :-O)

Jobbigt! :(
Jag körde ett halvår innan jag förstod att å.f glömt lägga in mjukvaran till min Premium Sound subwooer (V50)! :(
Även mjukvaran till draget hade glömts bort men det upptäcktes snabbare!
Hur märktes det?
Tjöt backvarnaren hela tiden eller vad?
:oops:
När det gäller subben så saknades inställningsmenyer som jag läste mig till här på forumet!

Ang. draget så fungerar inte belysningen på släpet!
av riha

Se det positiva, nu har du vant dig vid hur "snabb" den är utan poelstar, då får du en "effekt" av att hoppa upp till polestar.
Tänk om du bara haft polestar från början, då hade du aldrig fått känna på skillnaden att gå upp ett steg ;-)
Användarvisningsbild
av Henrikx2
petherf skrev:

Typist!
OM du hade registrerat dej på polestars hemsida så hade du kanske upptäkt det tidigare.
När polestar får bekräftelse att just din bil är optimerad så får du hem lite dekaler och ett "fint" märke att sätta fast på bakluckan.
Så 1-2 veckor efter optimeringen och regg på hemsidan,har du inte fått hem något paket så är det bara att maila polestar så vet du.
Stämmer bra om bara polestar bemödat sig med att svara på något av mina mail tidigare.
När de väl kollade upp detta efter fyra månader så upptäcktes det att Skobes bara lyckats ta betalt men inte installerat.
av Halvmas
Henrikx2 skrev: Stämmer bra om bara polestar bemödat sig med att svara på något av mina mail tidigare.
När de väl kollade upp detta efter fyra månader så upptäcktes det att Skobes bara lyckats ta betalt men inte installerat.
Se till att kräva något i kompensation från Skobes för väntetiden :evil: typ plates eller nåt....
Användarvisningsbild
av Henrikx2
Dag 1 med snö och AWD. :lol:
Haldex gen 5 verkar duga bra för mitt sätt att köra. :twisted:
Frågan är hur länge Nokia Hakka 7orna står pall för det aktiva körsättet.
Vi som beställt EX90

Talade med min handlare i dag, ny SW release p&[…]

Akut AC problem

Köpte bilen, V40 D3 -13, i jan på bilfi[…]

Farthållare 945

Hej på er alla. Jag är stolt nybliven &[…]

För allt vad jag begriper är det å[…]