Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av yuphin
Undrar om ni vet om detta är original DVD nackstöd eller om det är något som finns att köpa som tillbehör? Såg det i en begagnad XC70 hos Bilia.
Användarvisningsbild
av Momentum
Utan att sett dina bilder kan jag svara att det verkar finnas nackstödsmonterade DVD spelare att köpa som eftermonterat tillbehör
Samma pris ungefär som original, men dessa spelare är inte en del av bilens övriga media system, utan helt fristående med skivor per nackstöd
Original spelarna har ju förmågan att spela DivX filmer från USB, helt klart praktiskt med en liten USB disk med "alla" filmer på, vilket då man missar med de eftermonterade
Jag skulle hellre köpa en surfplatta av någon slag per unge, än att ge 12-15 tusen för detta
av Moody
Vi kör med ipads i baksätet till barnen. De är nöjda med tillgång till film, appar, gps och internet och det är skönt slippa hanteringen med skivor. Inklusive Volvo-specifika Brodit-fästen så närmar man sig ovan priser men med fördelen att paddorna kan man ta med sig.
av dissonans
De är iaf inte originalmonterade från Volvo (det är alltså inte RSE-systemet), men om det sedan är eftermonterade originaltillbehör eller ej vet jag inte.
Mina original RSE-skärmar ser nämligen inte ut sådär.
av dissonans
Nackstöden är ju bara dumma skärmar. Isåfall får du ju inte med dig dvd-spelaren och kabelmattorna. Sen har jag laminerade rutor, så jag oroar mig inte så mycket för inbrott :)
Volvo V50 "Mr White"

Nya läder damasken med R-Design knoppen monte[…]

Det gällde en V90 MY18 köpt 2019. Den se[…]

P-Sensorer inre främre

Ska det vara vinklade eller raka ?

Vårda v90 2025

Nöjer man sig med de 15 år som nyare Vo[…]