- tis 23 okt 2012, 21:28
Har precis registrerat mig på jagrullar.se, jag är imponerad av alt intressant innehåll :D Detta är mitt första inlägg. Min nya Volvo V70 med VOC är endast 10 dagar gammal, men igår kväll fungerade inte längre funktionen Klimat (Fjärrstart av motorvärmaren)...och gör det fortfarande inte idag. Då jag går in i app'en på min Android-telefon med Tele2-abonnemang (jag bor i Stockholm) ser jag alla andra data betr bilen som finns i app'en (instrumentpanel, dörrar, lokalisera och körjournal) är uppdaterade, men Klimat funger som sagt inte !?
Under Status i app'en står det: "Ingen kontakt med din Volvo..." (Och ja, det är kallare än +15 grader ute.)
Jag är riktigt besviken :(
Någon som har förslag till vad som är fel / vad jag skal göra (naturligtvis tänker jag kontakta säljaren på Bilia, men kanske någon här på forumet vet....?)
Under Status i app'en står det: "Ingen kontakt med din Volvo..." (Och ja, det är kallare än +15 grader ute.)
Jag är riktigt besviken :(
Någon som har förslag till vad som är fel / vad jag skal göra (naturligtvis tänker jag kontakta säljaren på Bilia, men kanske någon här på forumet vet....?)
Senast redigerad av 1 Frode55, redigerad totalt 0 gånger.