Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guru
Ser ut som en vanlig R-Design med folie på. Samma fälgar fast svartmålade och standardbroms.
Användarvisningsbild
av crumpets
Guru, det är ju hela poängen. Den skickar en liten hälsning till 850 BTCC-modellen bara. Riktigt kul idé tycker jag!
Användarvisningsbild
av Guru
Menade inte annat heller, ville bara döda spekulationerna om att själva bilen var annorlunda jämfört standard R-Design.

Tycker att det är en rolig idé, borde egentligen göras oftare även av andra tillverkare.
Användarvisningsbild
av Guru
Ok, inte helt standard ändå. :shock:
Fast det som väl är kvar verkar vara standard, bortsätt från stol, ratt och båge.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Att se en automatlåda i en sånhär bil... snyft. Volvo hade förmodligen manuell på provavdelning till T6 en gång i tiden, som drog betydligt mindre soppa, vad jag har hört.
Användarvisningsbild
av Guru
Att det är en Powershift i denna är ju ett aktivt val, kunde ju lika gärna låtit den manuella sitta kvar.
Om dom ändrade på +/- så att det blir åt rätt håll så finns det i alla fall lite poäng i det.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Nja, dubbelkopplingslåda är det nog tyvärr inte i denna om det är en T6.
Användarvisningsbild
av Guru
W.A.P.E. skrev:Nja, dubbelkopplingslåda är det nog tyvärr inte i denna om det är en T6.
Vem har sagt att det är en T6?

EDIT: Olika bud! VCC (Alex Murdzevski) hävdar att det är en T6, dock ingen bil VCC är inblandad/ansvarig för, även om emblemet på baklucken ser misstänkt ut som "T5". Andra siter hävdar att det är en 2,0GTDI T5. Det är iaf inte MY13's emblem i fall det är en T6.
Kan inte någon publicera en bild på bilj***ln med huven uppe så vi slipper ligga sömnlösa över detta mysterium...

Idag fick Volvon lite uppmärksamhet. Best&aum[…]

Relä luftpump 850

Hej. Nu har jag sökt på de flesta st&au[…]

Okej, Jag testade en orginal bosch lmm från […]

Menar du att när du losar klippset får […]