Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av helgonet1
Hej

Hade isär min klimatpanel igår och gjorde rent kupésensorfläkten bakom det lilla gallret där det med tiden samlas mycket damm. När jag monterat ihop allt och slog på strömmen så lyser allt utom knappen för "återcirkulering" samt "acknappen" ska det vara så?? Har ju aldrig tänkt på det tidigare slog mig först efter att jag monterat ihop allt, typiskt. ?:-/ Bilen är den i sign.
Användarvisningsbild
av helgonet1
greeeken skrev:bränd lampa säkert
Är det en lampa till bägge knapparna?
Användarvisningsbild
av helgonet1
greeeken skrev:Jag är inte 100.
Det sitter ju 5 st lampor totalt.
Ok får väl riva isär det igen senare och kolla. Indikatorerna lyser iallafall på båda knapparna. Antagligen är det vibrationskänsliga eftersom det slocknade efter att jag vart där och pillat.
Användarvisningsbild
av helgonet1
Nån som vet vad det är för sorts lampor och vart man kan få tag på dessa förutom då på Lidbil eftersom de med största sannolikhet är svindyra där! :-O)
av pms
helgonet1 skrev:Nån som vet vad det är för sorts lampor och vart man kan få tag på dessa förutom då på Lidbil eftersom de med största sannolikhet är svindyra där! :-O)
Helt rätt: runt 85:-kr styck i Volvobutiken :-O) :-O)
Byta dragkrok

Antagligen är det lite för stort utkapat[…]

Tja, min kupefläkt och blinkers funkar inte. […]

Måste alltid nolla felkoderne annars vet int[…]