Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av andy78
Själv har jag utdragbart skaft 1/2 tum och 2 vändbara mutterhyllsor som ger 4 storlekar.
En platt sats drygt 2,5 cm som jag kan lägga på reservhulet och stänga igen luckan den innehåller hylsor upp till 17m.m litet spärrskaft liten skruvmejsel bits, shiftnyckel har även kompletterat med 2 leder i olika storlekar.
Startkablar + bogserlina en reflexväst har jag också allt ryms vid skrymslena för däcket.
av osla
bacho verktygsats på 90 delar har jag för mig det är, domkraft och reservhjul. har med verktyg för att göra ett växellådsbyte efter vägen om man nu skulle vilja göra det efter vägen :wink:
av Droopy
Absolut ingenting, om det nu inte ligger några orginalverktyg där bak, har inte kollat. såg att det numera inte fans ett reservdäck iaf, det ska nog in + ett fälgkors, det får räcka.
Användarvisningsbild
av Brainy
Teleskopskaft om jag skulle få punktering och inte assistansen har tid att komma tillräckligt snabbt :roll:
Reflexväst, första hjälpen-väska och startkablar.

Sen åker jag i princip aldrig utan min tvätthink med ultima paint guard wash, svampar, insektssvamp, insektsrengöring, avfettning och fälgrengöring :-)
av Krakus
Till min förra V70N hade jag assistansförsäkring, gul reflex väst och ficklampa.
Till Puggan - hela kofferten fylld med det mesta! Jag skojar inte. Olika nycklar, skruvmejslar, hammare tvål och handduk. Så att man kan torka händerna efter att man rört vid skiten.
Mercan är ny. Bara mobil och gul reflexväst. Assistans med.
SLKn är gammal. Har bara reservhjul och assistans.
Bensinpump till B27A 1978?

Det ser ut som om det är någon sammanbl[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]