Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av diezeldyret
Hei.
Jeg har fått et pristilbud på montering av fjernkontroll for dieselvarmer på min XC60 MY10.
Bilen er utstyrt med timer for dieselvarmeren fra før så det er snakk om enheten for fjernstyring, fjernkontroll, programoppdatering og arbeidet.
Ser jo at det er noe demontering som må til for å få den på plass.
Lurer på om prisen jeg har fått er i området det burde ligge på eller om det er noe å hente med å sjekke litt rundt.
Jeg har jo en begrensninger i forhold til reiseavstand da det bør ligge i rimelig avstand fra Oslo....

Prisen jeg har fått er 6058,50 SEK.
av diezeldyret
Nei si det....
Jeg har kjøpt en brukt XC60 MY10 som passet mitt budsjett....
Jeg måtte ofre et par ting i prosessen som jeg gjerne kunne tenkt meg, men som ikke dukket opp på de bilene som var tilgjengelige nå når jeg skulle kjøpe.
1. VOC-> Ikke mulig å få på MY10. Alternativet blir da fjernkontroll eller GSM modul og der er jo fjernkontrollen det minst dyre alternativet.
2. Ryggekamera -> kan ettermonteres, men som jeg har lest her på forumet ligger det på 9500 sek og veldig usikker på om det er verdt det.
3. Bakluke med automatisk lukking/åpning -> ser ut til å ikke være mulig å ettermontere..

Ikke noe av dette jeg ha, men det hadde jo vært kjekt da :D
av runema
Ok. Funksjonen med fjernkontroll på varmeren er verdt det om en ikke har VOC. Har hatt et par biler uten noen av funksjonene og det er trasig! Har VOC i dag og er meget happy :-) I mitt syn er da 6-7000 kroner verdt det uten tvil!
Ryggekamera hoppet jeg over på min v70. Bakluke med automatisk åpning har jeg, men kunne greit ha klart meg uten. Det kan være når en blir vant med funksjonen at en ikke kan leve uten :-)

Normalt ska den visa ungefär 0,5V med kall m[…]

Tror också att det är den vita och brun[…]

Har batterierna varit fulladdade? Och vad har det […]

Vaccumslangar till 940

Har du koll på vad det är för dime[…]