Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av jaob
Sådär nu var handbromsbackar,belägg och skivor runt om bytta.
Allt passa klockrent och så sparade jag 2000 kr också :)

synd bara att en kolvoksdamask var trasig :(.
Åkte till mekonomen för en repsats men inte änns det kunde dem få fram förns om några dagar.

Jag kommer lätt köpa från mister auto igen. Bra priser (kanske inte på allt) och skil snabb leveranstid.
Användarvisningsbild
av Magnus308
Nu har jag också handlat från Mister-Auto

Helnöjd :D

Beställde ett kamremskit men jag klantade till det och beställde med den gamla spännaren som sitter upp till -04
och jag skulle ju ha den nya versionen på min -05.
Gjorde en retur via deras hemsida, Tog 30 sekunder och printade ut UPS returfraktsedeln
UPS hämtade paketet på mitt kontor och 1 vecka senare hade jag pengarna på mitt konto minus 99kr för returfrakten.

Beställde även luftfilter, 120r för BOSCH filter till min S60 :D

Tänk på att dom har både MANN och Bosch luftfilter till S60/V70 och Bosch filtret kostar 120kr medan MANN filtret kostar 148kr
men det är exakt samma filter i dessa lådor.
MANN tillverkar BOSCH filtren så enda skillnaden är att det står MANN på det ena och BOSCH på det andra annars är dom helt identiska.
Jag köpte ett av varje..
Användarvisningsbild
av dieselmagnus
Beställd bremboskivor fram 800/st samt TRW klossar till min V70. De kom efter ca 5 dagar. Mycket nöjd. Beställde även kamremskit till min 9-3 1.9TID. Löprulle, spännrulle samt rem. 1100 spänn. Halva priset mot dyronomen.
av danmark
http://www.bildelar-online.se/

Köpte gasstötdämpare fram o bak mm mm hos denna firma,skiten höll ca 50 mil innan dom gick sönder gjorde en reklamation och fick till svar att det skulle ta 6-8 veckor sedan hörde jag inget mer,tog kontakt med dom och fick svaret att skicka in dom (får själv betala frakten)och skulle få vänta hör och häpna 6-8 veckor då dom skulle till baka till fabriken,herre jössen vänta över två månader för att i bästa fall få höra något av dom så varningens ord för denna skitfirma.Allt tar lång tid hos dom utom när det gäller att betala tydligen har dom Tysklands värsta slapparslen anställda då allt jag menar allt tar tid.Stötdämpare som tittar ur sina paket trasiga förpackning huva.

Har handlat från Mister Auto några gånger och är helt nöjd med dom visst tar leveransen lite tid ca 5 dagar men då levereras dom hem till dörren.

http://autopartsmarket.eu/ är en annan firma som har kanonpriser har dom inte den billiga delen så erätter dom den med en dyrare polarn köpte en pryl till framvagnen till sin Nissan Primera som skulle kosta 4500:- här hemma där tog dom ca 250:- jädra skillnad så kolla in den.

Handla överallt utom på bildelar-online.se
Användarvisningsbild
av TommyP86
Själv har jag handlat för tiotusentals kronor/säkert 50ggr från bildelaronline24, inte en sak har varit fel. Paketen är dubbelwell och inuti finns delarnas förpackning som för det mesta är dubbelwell det också. Så jag säger tvärtom, köp allt där :)
Front v70 stöldbegärligt

Tyvärr är V/XC70 08-16 mycket stöld[…]

Skumt fel b230ft

1 bar ca Turbon är speccad för att klara[…]

Ökad komfort med 17”

@mikkiz , Har dessa 17” på vinte[…]

Köpte en nästan ny XC40 i okt-24. Sedan […]