- ons 10 okt 2012, 16:35
Okej, jag blir galen! Jag vill få loss fronten på min V50 för att kunna ta loss den nedre läppen då jag ska byta ut den. Att byta den på plats verkade lättare sagt än gjort då clipsen/hakarna som håller i resterande front är stenhårda och svåra att böja på. Därför tänkte jag plocka loss hela fronten och ta det den vägen istället.
Försökte igår och gjorde följande:
lossat på torxen under bilen som håller läppen, lossat torxen i hjulhusen (de som sitter framåt räcker väl?), plockat loss lyktorna, lossat på torxen under huven, lossat på plastplupparna under huven, tryckt undan hakarna i lykthuset.
Vad har jag glömt? Den hoppar loss lite upptill men verkar sitta hårdare i skärmarna.
Googlat mig grå och enligt många ska det vara sååå enkelt men jag lyckas bannemej inte.
Försökte igår och gjorde följande:
lossat på torxen under bilen som håller läppen, lossat torxen i hjulhusen (de som sitter framåt räcker väl?), plockat loss lyktorna, lossat på torxen under huven, lossat på plastplupparna under huven, tryckt undan hakarna i lykthuset.
Vad har jag glömt? Den hoppar loss lite upptill men verkar sitta hårdare i skärmarna.
Googlat mig grå och enligt många ska det vara sååå enkelt men jag lyckas bannemej inte.
Nuvarande:
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld
VW Golf 3 GT '94 - Såld
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld