/John
Moderator: Moderatorer
JohnB skrev:Snyggt jobbat, visst är det Crazy train man hör i början? Vågat att röja runt på elljusspåretJo det är möjligt för jag hade radion på., jag bor granne med ett sådant också och har en fin backe precis bredvid tomten som jag varit sugen att testa haldexen i men har fegat ur varje gång...
/John
Nexus skrev:hur tycker du slungdiffen fungerar? Har läst både positivt och negativt om de.Jodå, jag tycker den är okej. Men har insett att 40km/h är väldigt långsamt så kanske skulle spänna upp den så den låser upp till 60-70km/h men det har jag inte tid med nu så det får kanske bli nästa sommar.
. Däremot skulle jag gärna höja S60in lite då den är lite för låg för att dra nytta av framkomligheten man får av fyrhjulsdriften.
) och är uppe på 1mm shimsning men har lite glapp på kopplingspedalens toppläge. Den frikopplar men slirar vid högre belastning så funderar på om jag kan behöva shimsa ännu mer, 1mm vart iaf bättre än inget alls men ska nog ringa till KL-racing och göra vad dom tror. Fjädrad 6-puck lamell och dubbelmassehjul rycker lite lätt när jag slirar i start men känns helt okej och inte alls svårkört och huggigt som många är rädd för.

Nexus skrev:De ser j*vligt stora ut :shock: Men kommer bli tufft 8)