NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

wendtan skrev:Kom på att jag forskat lite i saken förrut då vi ägt en före och en efter facelift V50 bil.
Kika här: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 31&t=30099
Om du mot all förmodan råkar sitta på bilderna så får du gärna uppdatera tråden! :)

Edit:
Samt att ang. V O L V O-emblemet så fick jag höra nu när jag bytte på min MY08 att det var Summum-modellerna samt de nuvarande Classic-modellerna som fick det. Dvs inte standard oavsett utförande från MY09. Eller?
av ptrj
grillchips skrev:
Edit:
Samt att ang. V O L V O-emblemet så fick jag höra nu när jag bytte på min MY08 att det var Summum-modellerna samt de nuvarande Classic-modellerna som fick det. Dvs inte standard oavsett utförande från MY09. Eller?

Fel. Alla MY09 fick glesare mellan. MY08 är enda året med facelift + Ihoptryckta bokstäver.
ptrj skrev:
grillchips skrev:
Edit:

Fel. Alla MY09 fick glesare mellan. MY08 är enda året med facelift + Ihoptryckta bokstäver.
Ja, jag kom på mig själv nu, det gällde givetvis enbart silverlisten som är UNDER v o l v o, inget annat! :)
Vida 2014D... utgående...

Bara för att vara helt klar här. HETER p[…]

Bokat för besiktning, kunde inte tacka nej […]

Jordpunkt V70-12

Du bör få kontakt till jord där. O[…]

Halvljus

Kolla jordpunkterna för lamphusen fram. 31/11[…]