Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Japp, samma adress.
Men jag startar appen Volvo on call och väljer skapa nytt konto. Skriver in alla uppgifter, ink min pinkod. Går sedan vidare tills det står något i typ med "väntar på att din Volvo ska bli redo...", trycker sedan på Volvo on call knappen som sitter i bilen (inom två minuter). Men där händer inte mer sedan, appen bara söker o söker...
Undrar om jag gör fel, eller om knappen är skum i bilen...
Efter vissa efterforskningar så verkar det som knappen skum...jag klarar bara att ringa upp (hålla inne i två sek) kanske var 20:e gång jag testar? Eller ska det stå ngt speciellt i displayen när man skapar kontot i voc?
Har haft min bil i en vecka nu och jag bara älskar den!
Är så sjukt nöjd med VOC, keyless och streamingen av Spotify och allt krimskrams som ansågs vara lite överdrivet innan, men som nu redan blivit vardag!
Värdefulla saker som ABL ljusen är fantastiska, otroligt snabba och lyser upp vägen kanonbra! :)
Nedla82 skrev:Har haft min bil i en vecka nu och jag bara älskar den!
Är så sjukt nöjd med VOC, keyless och streamingen av Spotify och allt krimskrams som ansågs vara lite överdrivet innan, men som nu redan blivit vardag!
Värdefulla saker som ABL ljusen är fantastiska, otroligt snabba och lyser upp vägen kanonbra! :)
Kan inte annat än att hålla med. Hade en Peugeot 107 miljöbil/eu-moppe innan och steget till min S60 D4 R-design med PCC, VOC och allt annat skoj e enormt. Har lyckats köra 90 mil på denna lediga veckan haha. Man måste ju testa prylarna.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
Vaccumslangar till 940

Ja, man kan köra med silikonslang.

Har precis avslutat ett litet test, drog en hjulmu[…]

Ford hobby husbil chassinummer

Kom ihåg att du måste göra en reg[…]

Hej! Har plockat ut inredningen i bagaget på[…]