...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av White
Tror du gjorde helt rätt där!

Nu var detta kanske vanliga hederliga grabbar varav den ene faktiskt råkade slå upp dörren. Men lek med tanken om detta
gjordes för att provocera dig till handling, och du sedan hade gått av bilen, varpå dom kanske gav sig på dig med både knivar och
mer...

Jag kan säga att jag i dessa tider tänker mig för mer än en gång i liknande situationer.
Vad menar du med dessa tider?
Klart man ska vara försiktig, men du får det att låta som att det är värre att vistas ute nu för tiden. Något som statistiken inte verkar hålla med om. Däremot får vi idag reda på allt som händer på ett sätt som man inte fick för inte så många är sedan innan Internet intåg.

Hur som helst håller jag med om att det I såna lägen för sitt eget bästa är smartare att hålla huvudet kallt.. Än att riskera sin hälsa för en liten skada på bilen.
Användarvisningsbild
av White
Jag menar precis vad jag skriver: "I dessa tider".

Jag tycker i alla fall klimatet i samhället blivit betydligt hårdare i dag än när jag var ung. Detta skriver jag av egen erfarenhet, och
skiter i statistiken eller vad som står i tidningarna. Tror inte så mycket på någon av dom, båda har en tendens att förvränga
verkligheten. Skvallernyheter på internet läser jag aldrig!

Men men, nu ska vi inte tjata sönder tråden med sådant här. :wink:
Användarvisningsbild
av 3lias
Nu kommer årstiden då många behöver eller skulle behöva skrapa/ torka rutorna på bilen.
Lite småirriterande är det med folk som skrapar en liten glugg i framrutan bara.
Användarvisningsbild
av erikn
Den här körde sedan ut på motorvägen i ca 60 km/h. Och nej, han hade inte stannat och säkrat lasten innan han körde ut på motorvägen.

Bild
av umekille
Spoiler »
Synd inte Farbror Blå såg detta då skulle det snackats böter i stora belopp.
Samt även körkortslämpligheten hos föraren.
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 552

Startar du kalibreringen efter du bekräftat t[…]

Nej. Har ingen aning om hur man gör det. Bara[…]

Kamremsbyte V70N

Hej. Jag är ny här på forumet, s&a[…]

Hej! På mätarhuset som sitter i bilen f[…]