Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Linqid
Riktigt smakfull kombo!

Stilpoäng för fälgarna, kul att se en XC60 som inte rullar på 18" Zephyrus... Har du några bilder på interiören? Av det man ser verkar ju även den riktigt fin.
Användarvisningsbild
av Olle.H
Tar några bilder på interiören imorgon när/om det blir dagsljus... Hösten är tidig i år, vägverket satte upp snöpinnar här hos mig idag...
av troubleshooter
Kan inte säga annat än "nice" kombo.....

Har du någon spec på innehållet ?
Användarvisningsbild
av MartinS
Tjusigt!

/Martin
av pergrein
Olle.H skrev:Tar några bilder på interiören imorgon när/om det blir dagsljus... Hösten är tidig i år, vägverket satte upp snöpinnar här hos mig idag...
Snygg XC60 :-)-) ... Du är ganska så ensammen om denna kombo. Vi har haft våra vägpinnar i flera veckor och det har snöat 3ggr redan men inget som fastnat på backen :D

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av Gurra82
Vad fick du betala för nedlackeringen?
Användarvisningsbild
av Olle.H
Nedlackeringen kostade 6500 + moms = 8125. Var ju 10 plastdetaljer + 2 sensorer som fick demonteras, lackas och återmonteras. Har nu uppdaterat länken med interiörbilder!

I princip all utrustning som finns utom Four-C, har nivåreglering istället, inte heller digitalradio, men RTI, VOC och TV. Premium Sound, subwoofer. Inga mörkt tonade rutor, vore synd till den ljusa inredningen. Ej heller bakre skidplate i R-design utförande utan den "vanliga". Delbart drag. Automat Geartronic, Polestar dvs 230 hk, går som ett skott, speciellt i Sportläget!

https://www.icloud.com/photostream/sv-s ... dOXmG2E2vZ

/Olle
Senast redigerad av 1 Olle.H, redigerad totalt 0 gånger.
av troubleshooter
Lite skrämmande är det faktiskt !

Jag går faktiskt och väntar på någonting som ser ut som din utom nerlackningen

Färg och fälgar detsamma precis som R-design detaljerna ......

Det var lite kul att se hur bilen nästan kommer se ut i verkligheten =)

Powershit lådan, läs på förs[…]

När är Huvudcylinder bytt och det lö[…]

Det hade säkert varit smidigt men jag har i[…]

Du ska mäta direkt på den svarta kablen[…]