Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LOTEZ
#685080
Hej!

Bytt till diodbelysning vid regskylt idag - mycket nöjd

Undrar nu, vilken sockel är det i takbelysnig mitt i bilen samt fram vid spegeln?

Nere vid fötterna är det en vanlig 5w utan sockel såg jag men just kupebelysnigen är jag osäker på. Hade ingen näbbtång så kunde inte dra ut dem heller..

Någon som bytt och vet?
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
#685276
Vart köpte du lamporna till reg-skylten? Tycker ofta det är för blått sken från dom som moddat. :roll: Ser lite för stylat ut. Nyare Lexus/BMW har LED som standard och då är det mer kallt vitt sken. Finns ju att köpa till många tyska märken, letat till Volvo men ej hittat, alltså hela insatsen färdig med LED!

Är ETS-lampan tänd? Om motorn går […]

Att det skulle bli någon slags ledad funktio[…]

Vibrationer vid gaspådrag

Får punga ut själv då förs&a[…]

Kass generator? V70-2012

Du bör ha runt 14 Volt mätt över ba[…]