- tor 27 sep 2012, 11:22
jag kan berätta att det förmodligen blir en subaru legacy 2.0 diesel, 6 vxl manuell.
Moderator: Moderatorer
theodor skrev:jag kan berätta att det förmodligen blir en subaru legacy 2.0 diesel, 6 vxl manuell.
Guru skrev:Hej då, kommer sakna alla er som byter från Volvo till annat märke och slutar skriva på forumet...Även om jag skulle byta bort min DRIVe så har jag visserligen en V50 kvar. Det går ju inte att byta bort två bilar samtidigt. Strulet kommer alltså förmodligen att fortsätta, åtminstone ett tag till. Jag slutar alltså inte skriva på forumet.
Framför allt era nyanserade inlägg och grova generaliseringar.
Guru skrev:...Eller rättare sagt, inte mer än vad som är förväntat av en liten 4-cyl diesel. Att den inte är lika silkeslen som en I6 eller V12 är ju liksom ofrånkomligt...Ähm, nja, visst, men jag håller ändå inte riktigt med. Kan bara upprepa det jag har skrivit tidigare. Det är jätteskillnad mellan mina två bilar med i princip samma motor, fast tre års utveckling emellan. Den från -08 går jättebra, den från -11 gör inte det. Antingen så har utvecklingen gått bakåt, eller så är det nåt fel. Men du får naturligtvis gärna tycka att jag är gnällig.
Guru skrev:Hej då, kommer sakna alla er som byter från Volvo till annat märke och slutar skriva på forumet...Vad tillför ditt inlägg till debatten då?
Framför allt era nyanserade inlägg och grova generaliseringar.