Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag fick leveransbesked idag, hämtar min V60 D4 DE på onsdag nästa vecka! :D

Skillnaden mot när man var liten och väntade på jultomten är att nu vet man vad man får och dessutom betalar man julklappen själv!
Men annars är det som att vänta på jultomten, dagarna kan inte gå fort nog! :D
Mailade min PST idag och fråga vad det kan tänkas kosta att med mjukvara ställa om ljusreglaget så det blir släckt, parkljus, halvljus..

709:- ?!!

Dyrt? Tyckte jag.....

Hoppas DNAljusen får nån form av ersättning snart med andra lampor så dom kan användas som DRL.. Se vad MY14 för med sig
Då va kärran hämtad på Volvo :D
Säger som Lotez, känns helt rätt, bortsett ifrån att dom missade 2 delar...kamera i fronten och borttagning av motoremblem. Det sistnämnda känns ju enkelt, med kameran kanske dom får jobba lite mer på :D

Återkommer med några bilder senare!
Underbart! :)

ang kamera, och emblem för den delen också, så beror det på brist i info när din säljare beställde verkstadstid för leveransservicen. Kameran eftermonteras alltid hos ÅF = dom river upp bra många delar (enl monteringsanvisningen) och sånt brukar resultera i skrammel och skit sen. Därav valde jag inte kameran. Ville verkligen ha den...

Kör lugnt och lycka till. Min har gått 43mil nu. Som sagt köpte diesel för karaktären inte för milen :)
Jo, jag vet detta...men verkar som det inte skramlar än iaf, dom har trots allt monterat RSE i efterhand :)

Men jag har problem att få igång appen i iphonen...antingen gör jag fel...eller så är det något fel :)
När jag försöker skapa ett nytt konto på iphonen som skall bekräftas med att trycka på "on call" knappen så händer inte något...appen bara söker efter bilen. Hur gjorde du? :)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
Ford hobby husbil chassinummer

Varför måste jag det. Den går ju […]

Hej, väcker liv i denna tråd igen. Vart[…]

Normalt ska den visa ungefär 0,5V med kall m[…]

Tror också att det är den vita och brun[…]