Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Amli
Jag skulle tippa på att den bilen kanske kostar 550K listpris och de gav typ 500K. Får dom det bom begär för den är det ju lite värdetapp på en sådan bil kan jag tycka på 1 år.
Användarvisningsbild
av MartinS
Amli skrev:Jag skulle tippa på att den bilen kanske kostar 550K listpris och de gav typ 500K. Får dom det bom begär för den är det ju lite värdetapp på en sådan bil kan jag tycka på 1 år.
Fast om den varit hos någon innan lär de ju fått 50 papp mindre än nuvarande försäljningspris, och att tappa 100 om året på en sådan bil får väl anses normalt.

/Martin
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Rille67 skrev:
poseidon skrev:Inte så snyggt med grå skärmar i nackstöden.

Fint värdetapp på 1.5 års ägande typ.

http://www.blocket.se/uppsala/Volvo_V70 ... ?ca=11&w=2
Hur kan en T6:a utan takspoiler överhuvudtaget få bli byggd...?
V70II har ju redan en diskret och lagom stor spoiler integrerad i bakluckans överkant. Varför ska man då hänga på en helikoterlandningsplatta som hänger ut i takhöjd bakom bilen. Jag tycker den ser hemsk ut.
Användarvisningsbild
av MartinS
VolvoB20 skrev:
Rille67 skrev:
poseidon skrev:Inte så snyggt med grå skärmar i nackstöden.

Fint värdetapp på 1.5 års ägande typ.

http://www.blocket.se/uppsala/Volvo_V70 ... ?ca=11&w=2
Hur kan en T6:a utan takspoiler överhuvudtaget få bli byggd...?
V70II har ju redan en diskret och lagom stor spoiler integrerad i bakluckans överkant. Varför ska man då hänga på en helikoterlandningsplatta som hänger ut i takhöjd bakom bilen. Jag tycker den ser hemsk ut.
Smaken är som baken... Det är väl bra att man kan köpa den om man vill och strunta i att köpa den om man hellre vill det.

/Martin
Användarvisningsbild
av na96gen
[quote="Rille67]Hur kan en T6:a utan takspoiler överhuvudtaget få bli byggd...?[/quote]

Kan bara hålla med en sådan måste bara på.. 8)
Användarvisningsbild
av na96gen
Blev inget byte än.. Skicket var lite för dåligt tror jag, sedan skrämde det att takluckan lät som att den var öppen och ven friskt redan från 60km/h.
Kikade sedan och gummilisten runt luckan var skadad på fler ställen. Är de så dåliga?

Var sedan på hemvägen förbi Enköping och kikade på MY12an ovan, den var finare :) förutom den blonda klädseln.. :(
Användarvisningsbild
av MartinS
Trist! Verkar skumt att listen runt luckan skulle va sliten.

Det kom ut en MY10 i Båstad igår på blocket. Privatsåld dock så det blir kanske svårt i och med att du har din D5:a kvar.

/Martin
Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]

Byte kylare S60 2.4T automat

Hej! Jag och sonen håller på att byta […]

Samma här dessutom dubbelskrock när det […]