Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av anbe9323
Har problem med min diesel värmare / parkeringsvärmare som jag inte kan starta manuelt hur gör man?
Användarvisningsbild
av dieselmagnus
Kollat säkringar? Finns väl ett relä? Ofta ger ju dessa värmare upp, tydlingen tändningsanordningen eller brännaren. Kan ju vara skitig av sot att det inte startar. Tickar det ifrån värmaren när du försöker starta?
av anbe9323
dieselmagnus skrev:Kollat säkringar? Finns väl ett relä? Ofta ger ju dessa värmare upp, tydlingen tändningsanordningen eller brännaren. Kan ju vara skitig av sot att det inte startar. Tickar det ifrån värmaren när du försöker starta?
Man hör inget ifrån den . Men jag har rengort den ok kollat säkringar och sånt men den vill inte. Jag har för mig att man sätter igång den vid färddatorn men det fins inget där med värmaren
av anbe9323
Är det dom felkoderna som kommer upp vid färddatorn när man trycker på vissa knappar?
Användarvisningsbild
av Perc
Du kan inte läsa felkoder där. Enda du kan göra är att få veta om det finns felkoder att läsa eller inte.
Byta dragkrok

Behöver byta hela draget..

Är väldigt vanligt med fel på h&ou[…]

Batterifråga?

Oj det var ju föredömligt lätt&arin[…]