- lör 22 sep 2012, 22:21
#683508
Hej!
Nu är det som så här att jag vill ta ut en fyrhjulsdriven bil i taxitrafik och det står mellan dessa 2.
Har tagit och bokat provkörning av bägge bilarna på en och samma dag, tog med min bror och började härja vilt.
Det roliga va att det slutade med att vi bråkade vem som ska få köra xc70 hela tiden :)
Kruxet sitter i priset. Jag har fått offerter på bägge (ungefär samma utrustning).
XC70 D5 Summum manuell: 415,657 kr. (Exkl.Drivlinegarantin:17600:- och Taxipaketet: 7920:-)
VW Alltrack: 379,920 kr.
Bägge är fullutrustade bortsett från att XC70:n är manuell.
Har för övrigt beställt en V70 D4 Summum manuell som jag ska hämta ut på söndag. Den har den nya dieselfemman på 2 liter och 163 hästar med taxipaket och drivlinegaranti.
Gillar verkligen XC70 men den är betydligt dyrare än ALLTRACKEN.
Egna tankar om era xc70? och om ni känner någon som har vw alltrack så kan ni hjälpa mig på spåret?
Nu är det som så här att jag vill ta ut en fyrhjulsdriven bil i taxitrafik och det står mellan dessa 2.
Har tagit och bokat provkörning av bägge bilarna på en och samma dag, tog med min bror och började härja vilt.
Det roliga va att det slutade med att vi bråkade vem som ska få köra xc70 hela tiden :)
Kruxet sitter i priset. Jag har fått offerter på bägge (ungefär samma utrustning).
XC70 D5 Summum manuell: 415,657 kr. (Exkl.Drivlinegarantin:17600:- och Taxipaketet: 7920:-)
VW Alltrack: 379,920 kr.
Bägge är fullutrustade bortsett från att XC70:n är manuell.
Har för övrigt beställt en V70 D4 Summum manuell som jag ska hämta ut på söndag. Den har den nya dieselfemman på 2 liter och 163 hästar med taxipaket och drivlinegaranti.
Gillar verkligen XC70 men den är betydligt dyrare än ALLTRACKEN.
Egna tankar om era xc70? och om ni känner någon som har vw alltrack så kan ni hjälpa mig på spåret?