Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Varför tjuter bilen när man startar snabbt och skall iväg innan allt har startats upp ?
Vad menar du? Går alarmen igåg, eller som bältesvarningen eller på vilket sätt tjuter den?
Jag har märkt om man växlar för snabbt före den startart helt så stänger den av sig. Ger den en sekund till så fungerar den fint...
Ibland är man bara för snabb :D
Jag har testat VOC 1 gång.. då ringde det i 2,5 minut typ innan någon svarade.. Ville bara testa :) = Funkade

Ang tjutet.. jag har relativt lågt pling direkt från start.. Bältespåminnaren är igång direkt från att bilen får ström... Värdelöst!
moffe skrev:
Varför tjuter bilen när man startar snabbt och skall iväg innan allt har startats upp ?
Vad menar du? Går alarmen igåg, eller som bältesvarningen eller på vilket sätt tjuter den?
Jag har märkt om man växlar för snabbt före den startart helt så stänger den av sig. Ger den en sekund till så fungerar den fint...
Ibland är man bara för snabb :D
När jag står inparkerad nära väggen så park sensorn fram borde låta, men det är något annat ljud som låter i högre ton tills naven har startat upp då blir det tyst...(då har jag även backat ut...)
Hur länge var era bilar i steg 7, min har stått där i 10 dagar nu! :(
Så lång tid kan det väl inte ta att programmera , regntesta och starta bilen? :shock:
Och helt plötsligt hoppade bilen till steg 8! :D

Man skall tydligen skriva ett otåligt inlägg här på jagrullar.se för att det skall hända något på med leveransstatusen! :???: :D
Förra gången jag skrev nåt om statusen hoppade den från steg 2 till 5 samma dag! :D
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

Bilen har obd uttag men med med ett konstigt obd u[…]

Vaccumslangar till 940

Som tidigare svarat så går det utm&aum[…]

Trasig Renault Scenic

Har haft vilopaus några dagar, väntat p[…]

Bygga ”busbil”