Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Vojje
rudarmy skrev: fan har du inte byt spole! lovar att ej dricka öl på en månad om ditt huggande blir kvar efter byte av spolar..:D
Under- eller övertråd?
Kommer du att räkna med Weißbier?
av rudarmy
Vojje skrev:
rudarmy skrev: fan har du inte byt spole! lovar att ej dricka öl på en månad om ditt huggande blir kvar efter byte av spolar..:D
Under- eller övertråd?
Kommer du att räkna med Weißbier?
jag vet inte hur du tänker men
när jag tänker spole så är det bilrelaterat, inte syslöjd. jag är inte lagd å det hållet;)
Weißbier är grymt underskattat!
nä seriöst så trodde jag att han bytt tändspolen redan,
förstår inte hur man kan fundera på bränslepumpsbyte, när han har en lång spricka på tändspolen
av benka1
Ok,har ändrat mig då det gäller pumpen-tanka nästan full tank o den går tyst då!
Få se om jag har råd med tändspole det är så dyrt med öl :lol:
Kunde man inte limma spolen tyckte jag läsa för att se om överslaget som rimligtvis är försvinner -vild chansning?
av rudarmy
hört några som limmat med både bra o dåligt resultat..
sen finns ju beg marknaden åxå:)
av benka1
250:- på skroten-är det skillnad på dom 2 rackarna eller är det bara o beställa :-)-)
av benka1
Undrar vilket limm man ska pröva har ett 2-kompnent lim- eller funkar nåra lager eltejp?
av rudarmy
benka1 skrev:250:- på skroten-är det skillnad på dom 2 rackarna eller är det bara o beställa :-)-)
samma
bara limmet är värmebeständigt så..
av benka1
Hitta en slang som är trasig-sitter under termostathuset -går en liten kort slang som sitter fast i ett rör som går under insugsrören-den slangen är helt av,undrar vad den är till för?
/benka
av kmx
Den finns på piratebay annars ;)
Motorn tappar kraft och dör.

Ja motorlampan har tänds några gå[…]

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]